Ompa Pompa!

Engelska B - Jag och Cecilia L
Historia A - Jag, Filippa O och Filippa P
Naturkunskap A - Jag, Filippa H, Karolina F och Louise R
Småföretagande A+B - Jag, Filippa P och Karolina F

Personlig försäljing (hitta handledare)
Marknadsföring (UF)
Webbdesign, CS3! -> Dream Weaver!
Spanska 4, kapitel 1+2
Matte B, prov nästa vecka kap 1. 
Svenska B, gå ihop med historia.

Specialidrott A+B?

Så, var bara tvungen att skriva detta. Bara för min egen skull, för att kunna hålla reda på saker och ting. Nu ska jag ha min skönhetssömn, och vakna upp frisk och pigg imorgon! :D (positive thinking..) Känner mig bättre nu, så jag fixar skolan imorrn, yeay!

Namn: Johanna-

ha en fin kvälL!

2008-09-17 @ 19:57:20
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0