Dagens

Shorts Hunky Dory, t-shirt Filippa K, skärp Burberry, jacka Isch, väska Marc by Marc Jacobs, 
stövlar Burberry, klocka Triwa, Raybans, armband från Marc Jacobs och Thomas Sabo.


Close-up


Lite mer av tattoon, som faktiskt går ganska långt ner

Lite dagens är bra för magen.. Andra dagen i skolan och det känns riktigt bra! Jag har fått världens bästa schema, går knappt halvdagar, typ 2-3 timmar om dagen.. Skönt! Nu är jag i alla fall hemma och ska sleva i mig en stoor skål med Start Hasselnöt med mjölk (sånna crunchys ni vet, sjukt onyttigt och sjukt gott!) Och sen dra ner i stan igen med sis. Måste lämna in lite skor för omklackning osv osv. Sen är det träning ikväll för Sofie och slutligen filmkväll med Nina. Vi ska se män som hatar kvinnor och äta massa gott, typ pizza och godis, woho! 

Puss på dig! :*

Och så lite eftermiddagsmusik.. Bang Bang med The Knux!


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0