I gotta feeling

God förmiddag! Idag är jag lite på flirret (nervös).. Jag ska nämligen göra min andra tattoo idag! Ugh, det kommer göra ont. Revbenen är inte ok! Iaf, jag var så snäll och ringde och väckte eddan (sorry bb) och övertalade henne att joina. Det lär bli en fika efter också, chill. Något annat nice är att min övningskörning går great! Har börjat på körskola nu och kört kanske 3-4 lektioner hittils, och det har gått super. + att jag är ganska med på teoribiten också, så man inte sitter med den skiten sen.. 

Snart skola.. Den 24:e nu på måndag drar det igång. Tur för mig tog jag en jävla massa kurser i 1:an, typ 1100 poäng, och 900 poäng nu i 2:an, så jag kommer ha en ganska chill tredje år. Skönt! Dock tror jag att man måste läsa ett minimum för att få studiebidrag? Äsch, det får jag kolla upp senare..

Den 1 sep är det föresten dags för min operation! Usch jag vill INTE. Har aldrig blivit sövd och allt dedära, visserligen är det allmänt känt att det är sjukt härligt att sövas.. Men känslan när man vaknar upp är nog inte lika skön..! Jaja, det kommer gå bra och allt sånt men ändå, usch nej jag vill inte.. Jaha ja, en go update härifrån dådå! Idag är det också träning för Sofie, markarbete, och till helgen är det Köpenhamn, kräftskiva och tävling som gäller! Woho! Puss puss hjärtan!


Namn: Camilla

Det ska bli så roligt att få se dina tattoes! :D Puss hjärtat! <3

2009-08-18 @ 21:19:08
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0