Lördag = Kräftskiva, Hampan & Swea!

Lisen och hennes Fredrik, som bjöd på hela kalaset!


Fina Nina och Micke (som var hilarious!)


Pia, Martin och moi!


Nästan hela gänget på hampan med äppelshot, mums


Tjejligan på Swea


Put on your dancing shoes!

Lite bilder från i lördags! Först var vi hemma hos Fredrik som bjöd oss och 20 andra på världens godaste kräftskiva med kräftor (såklart), hemmabakat bröd, snaps, massa olika pajer, kakor och massa annat gott! Tack fredde. :) Sen var det utgång som gällde! Hampan först, sen dansade vi loss på Swea. Jag hade sjukt kul, tack tjejer!

Nåväl, ny vecka och nya tag. Det känns jävligt bra att vara tillbaka i skolan! Sista året, helt sjukt.. redan liksom?! Men jo, det kommer bli grymt! Jag har ett sjukt soft schema, slutar senast 13.20 ;) Börjar dock åtta någon dag, men det kan man leva med.. Annars börjar jag vid 9, 10 tiden.. som sagt, soft! Så nu är det 100% i skolan som gäller. Satsar på full pott i år igen.. ;p

Nej, läggdags! Ikväll somnar jag gärna till denna låten.. Puss på er!


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0