Måndag, skola, back to basics

Hey vänner! Idag är det måndag, vilket innebär skola. Pjuh, ja, vad ska man säga? Sjukt tradigt att sommarlovet (som vanligt) gick alldeles för fort.. Men! Å andra sidan ska jag träffa alla mina underbara amigos igen! Det ska bli kul som fasen! På tal om kompisar, jag är så glad för alla dem jag har. Inte bara dem från skolan, utan alla från stallet också. Typ två megagäng :D Och speciellt Nina, min sis, du är the best!

I alla fall, nu sitter jag här iklädd endast handduk och trosor (grr) och ska börja dressa. I eftermiddag ska jag till el hospital på en koll/möte/undersökning.. Ja, något sånt. Helgen som gått har varit helt fab! Okej, jag var tvungen att passa lillbro på fredagen, men lördagen var fin! På dagen var jag i en av mina favvostäder, Köpenhamn, med la familia, mårten och sirikit. Lite shopping blev det också, ett litet besök på Marc Jacobs.. Visar sen! ;) Sen utgång på det i hbg med de bästa! Bilder kommer på ansiktsboken, stay tuned! 

Nu måste jag skynda mig lite, eller, egentligen inte. Börjar 12.. Men alltid bra att vara i tid :) (för det är jag aldrig annars..) Masse knus! 

På repeat.. 

Namn: Nina

Åhh, du är världens bästa sis gumman! Men vårt gäng är underbart! <3

Ses om några timmar! Puss

2009-08-25 @ 13:53:26

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0