Torsdag

Lite bilder från nyår (bättre sent än aldrig):



Första dagen efter lovet, jippie.. Anyway. Det blev en del skvaller i skolan om nykomlingar, hehe, och drama. Alltid drama. Man kan inte leva utan skvaller, eller hur? Efter skolan drog jag till stallet och fick chansen att övningsköra. Har gjort det nu i nästan en hel vecka (varje dag) och det är fortfarande galet kul! Idag skulle jag "ta" en 90° kurva, hahaha, det tog typ 5 min.. But i'm going strong!

Jag vet att jag skrev för väldigt längesen i bloggen (typ tre inlägg sen...) att jag skulle avslöja något! Det jag snackade om var mina små otroligt dumma teorier. Ibland förvånas jag över hur korkat jag kan tänka.. T ex en teori lyder: Ni vet cyklar (duh), och om det är äldre som cyklar har de ofta en "pinne", typ orange, av plast som sitter på den vänstra sidan av cykeln. Jag undrade alltid innan varför det inte sitter en på andra (högra) sidan också... Ni fattar dumheten i den frågeställningen va? Annars, ta en funderare. 

Dessa teorier kommer i vilket fall dyka upp lite då och då, bra va? För att byta ämne, v. 8 åker jag + familjen + linas familj till Zell am See (Österrike)! :D Och jag kanske ska till kaprun v. 44 med Zowie! :D:D Sjukt längesen jag åkte skidor nu.. Sugen! Jag shoppade en ny skidoutfit häromveckan dessutom, så man både är snygg & gla!

Nä, om ni har orkat läsa hit ska jag inte plåga er mer ;) pussen!

Namn: Nina

Åhhhh <3 <3 <3..

Vilken härlig kväll det va.. :)

Ses senare sweet sister..;)

Puss <3

2009-01-10 @ 14:27:04
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0