Himlen runt hörnet

Alltså ibland blir jag så trött på mig själv.. Fyllde ju år för en vecka sen, och jag fick superfina presenter av alla osv osv. Men jag visste verkligen inte vad jag önskade mig och nu efter, så vill jag ha allt jag ser och hör om! Jag lovar, jag önskar mig hela världen! Höhö, men har man inget sommarjobb får man vackert fortsätta önska. Men högst på listan är en digitalkamera och Samsung ultra touch, jag har hört att den är grym! I vilket fall... Helgen har varit underbar! I fredags hade jag min 18-årsmiddag och fest som blev sjukt lyckad, mycket pga alla goa människor som var där! Fan vad jag älskar mina amigos! Så, tack till er. Och några viktiga fattades såklart, men ibland kan inte alla :) Nåväl, trerättersmiddag och champagne och sen rullade alla fram, haha, vad kul det lät.. Båda stämmer ju in hehehe. Nej, vad torr jag är. Ni fattade inte ens säkert.. hahaha, nej, nu ska jag sluta, klockan är mycket.. Lite runda om fötterna (höhö..) haha, emma sluta.. så drog vi ner i stan och rullade runder på the tivoli (fniss.... haha, alltså. strunta i mig och min humor.. det fula är att jag ligger och fnissar åt mig själv.) ;D 

Efter lite tivoli och hampan var jag trött i fötterna och kamraterna var sugna på nattbad, så vi drog till bryggorna och badade först med och sen utan kläder på... Hemgång kl. 5. Fint! Jag har galet många bilder från kvällen, men orkar inte lägga upp de här. De finns alla på ansiktsboken, kolla där vänner! Eller jag kan visa ett par:


Sotad & glittrig make-up med plattat blont svall var det som gällde, rock och 
glam tema ju! ;)


Kvällens outfit var klänning från Vila, skor från Scorett och kuvertväska från 
Dior. Simpelt, glammigt och lite rockigt! För övrigt ser jag riktigt tankad ut på
bilden, men här har jag nästan nyktrat till helt =) Men håret är inte rakt iaf...

Hela lördagen och söndagen spenderades i Halmstad på bröllop, kul.... Ok, alltid skoj att träffa släkten och så men 5 timmar bordsittning och dansband var inte riktigt min grej.. Nu är klockan mycket som sagt och jag hade tänkt sova nu. Btw, en låt som spelas heela tiden är himlen runt hörnet med Lisa Nilsson. Grym! Jaja, sovdags nu. Hoppas jag drömmer något riktigt coolt, alltid lika kul att vakna upp med knasiga nattäventyr kvar i huvudet ;*


Namn: Camilla

Tack för en supertrevlig fest gumman. Megagod mat. ;) <3 <3 <3

2009-07-06 @ 08:14:50
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0