Bildregn från mässan!


Floppe in the jungle..


Lollo och Vakna! UF, de säljer koffeintvålar ;)


Mässan hölls i nybyggda Malmö Arena! Sjukt stort!


Vinnarna! Moi UF, bästa företag! :D 


Två av tre vinnare, Moi UF! Gör egna silversmycken med budskap


Zipp UF!


Uppe på scenen! YEAY!


Jadå! :D


Chrissy boy, the man him self!


Alla vinnare fick trerätters på Helsing efteråt! Sjukt nice :D

Yes, mässan kommer helt klart minnas! Fan vad skojsigt det var!

Och gårdagen var sjukt skoj och riktigt spontan! Det blev mysig uteridtur, Köpenhamn, Café Victor, champagne, Burberry, förfest, Helsing, perfekt fylla, efterfest och sänggång! Haha, en väldans kort summering men mer detaljer kommer sen ;) Pallar inte nu, haha, dessutom väntar jag på att Nina ska lägga upp alla härliga bilder :D Jag har oavsett haft en helt fucking underbar helg med mina amigos. Love love love! 

Namn: NinaFina

Eller hur! Jag har fortfarande inte smält allt. Det kommer nog ta tid. Hörs senare sis! <3

Älskar dig sjukt mycket också..

2009-03-30 @ 08:09:23
URL: http://ninfallstrom.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0