Fire, baby!

Åh, nu kan jag icke bestämma mig. Som ni säkert vet har jag en D-ponny, Pelle, som jag har haft i snart 4 år. Jag fyller ju 18 om några månader så jag antar att det är dags att sälja honom ganska snart. Jag vill jätte gärna sälja honom, och låta en ny lite tuff tjej dra ut och tävla med honom och yadda yadda. Men samtidigt, nu har jag kommit så jävla långt i dressyren (ska starta LA om någon månad) och jag har också "tänt glöden" för hoppning igen. Har börjat träna för Sofie lite smått och det går verkligen skitbra. Så nu är Pelle utan att skryta verkligen en fin ponny med fin stam och fina meriter, ska man bara "kasta bort" det..? Ska man satsa på storhäst eller skidor? Och vad tycker mamma och nina, som också äger en del av Pelle om det hela? Åhh.. 


Från Varberg. Detta är en av mina LA-rundor där, kraschar nästan i näst sista
 hindret dock, men ändå.. Jag är/var jättenöjd! Det är så många känslor som 
kommer upp när jag ser klipp som dessa, när man tänker tillbaka. i Varberg 
nollade jag grundrundan i A-finalen på 16 språng (!) och gick vidare till om-
hoppningen som var LA+5 (vilket jag inte visst när jag hoppade dock). 
Jag slutade som 7:a på hela meetinget..  Helt galet, nu när man tänker efter då.

Annars då? Skolan rullar, den 26 mars ställer vi ut på regionala mässan i Malmö med Zipp UF. Det ska bli nice! Till helgen fyller älskade mamsi år, så då ska det firas. Sov hos Nina söndag till måndag häromdagen, det var sjukt mysigt. Love you! Och hennes katter, ni ska se dem..! De är några få av sitt slag vill jag lova. 

Nu hade jag tänkt krypa ner i min säng och kolla vidare på en film vid namn The Black Baloon. Den är ganska dryg faktiskt, typ, filmad som Juno ni vet? ..Fast med sämre handling och skådisar. Men what ever, den är ok. Ska dessutom skänka en tanke till Linda - jag tänker på dig hjärtat! Go strong. Puss och godnatt sötnosar!

Namn: Linda HBG

Tack älskade, det värmer i hjärtat! Följ din magkänsla så kommer det lösa sig hela situationen med Pelle pennan! Puss puss <3

2009-03-11 @ 11:28:52
URL: http://coolpigall.blogg.se/
Namn: Sara

Säger som Linda, följ din magkänsla så kommer allt gå bra :-)



Puss!!

2009-03-11 @ 15:39:47
URL: http://lillararasara.blogg.se/
Namn: Nina

Det va megamys när du sova hos mig.. :) men du bor ju faktiskt också där.. :) Har din egen hylla med kläder och stuff tandborste mm ju.. :-D

Jag älskar dig också sjukt mycket!

<3

2009-03-11 @ 16:23:42
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Nina

och btw.. zalina saknar dig.. och saga också.. ;)

Du ska mitt barnsäkra lås på frysen nu.. haha..

Nu jävlar kanske vi slipepr komam upp till tinad mat.. ;)

Puss love

2009-03-11 @ 16:24:53
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0