Go natt i hatt!

Plugg/chill fredagskväll = Skönt! Okej, det kanske inte är skönt att plugga men att ta det lugnt. Vara för sig själv, inte ens chilla med en kompis. Redigt nice. Har skrivit på en akademisk uppsats om Israel-palestina-konflikten hela dagen. Blev klar för någon timme sen, skönt det med. 

Planerna för resten av helgen lyder; middag hos Cissi bus som fyller 18 imorrn, sen ferre, sen ut och möta upp Nina fina och Lisen :D På söndag ska det tränas dressyr för Cissi och kollas på Moulin Rouge med Nina <3 Hon vet nog inte om det än, för det bestämde jag nu, haha! Egentligen skulle vi gå på bio, men pallar inte. Hoppas vädret håller i sig, helt jävla underbart har det varit! Dock har jag överskattat värmen och klätt mig lite för smått de senaste dagarna.. Men wtf, man får välkomna våren med öppna armar! (Okej, var inte det en pensiomening så säg?) Haha.. 

Nu hade jag inte tänkt sova, för jag är inte trött någonstans. Det borde jag i och för sig vara.. Gick upp vanlig tid, har ridit idag och sitter uppe sent. Hm. Innan idag i stallet red jag Cashmir! Han var såå fin! Det är Lisens lilla plutt, en skitsnygg och döläcker b-ponny med världens pundus! Skitcool pålle verkligen :D 

Här är den lilla krabaten - en riktig diamant!

Nä nu så, nu väntar film och lite gottis, och sen kanske jag slocknar vid tre-tiden.. Who knows? ;) Puss på er alla sötnosar! Btw, köpte rippade jeans häromdagen! Dem från Gina.. Tycker dem är skitcoola, skit samma om alla har dem som Nina sa.. Jag gillart :) PUSS!

Namn: Anonym

Afan, Moulin Rouge på söndag.. :-D Ja men det gör vi, så äter vi något gott också hjärtat!

Ringer dig senare.

Love, love, love <3 <3 <3

2009-03-21 @ 08:38:28
Namn: Nina

Ja det va ju jag som skrev givetvis! ;)

Puss älsko..

2009-03-21 @ 08:39:19
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Camilla

Ja, ska kila iväg och handla lite gott sen. Hoppas att vi ses snart. Pussen

2009-03-21 @ 09:34:00
URL: http://camillaathorn.blogg.se/
Namn: alma

Att du kände dig träffad är ju inte så konstigt egentligen med tanke på att du fortfarande bor hemma och pluggar gymnasiet - fullt förståeligt. Jag fattar din sits, jag har ju för sören också bott hemma, och visst är det najs med vardagslyx - sa inget emot det.

Det var just själva frågan jag ställde som var den röda tråden: hur lycklig skulle man vara utan cash?

Härligt att du fattade den och att du skulle vara lycklig utan stålarna, jag är glad för dig! Men jag har också alltid sagt att du är jäkligt vis för din ålder och det menar jag än idag, önskar jag var lika klok som du är nu när jag var i din ålder!

2009-03-21 @ 10:03:10
URL: http://almasolum.blogg.se/
Namn: NinaFina

Tack babe, jag gillade faktiskt den riktigt mycket också. :)

Puss <3

2009-03-24 @ 09:25:20
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0