Snart är det mello!

Vilka/vem tror ni vinner..? Jag hejar på Måns (såklart) och lite på Alcazar och EMD. Jag är fortfarande pissed över att Måns inte gick vidare med Cara Mia! Men men, ska Sverige kanske göra bra ifrån sig i år? Det hade varit något, de senaste åren har det väl gått sådär.. Hrm. Nu sitter jag i alla fall kvar i skolkläder och pluggar här hemma. Snart ska jag byta om, dra upp till stallet och rida en runda, sen hem igen och fortsätta plugga och käka och allt sånt, och slutligen kanske det blir en liten sväng till Nina vid 20-tiden. Hon bor ju 2 min bort nu, lovely! Puss på er :*

Lite bilder från dagen..
Olivia, Tove och jag har 0 liv.


..och kalufsen jag hade idag, med en söt rosett! Mitt hår börjar btw bli långt 
igen, dags att klippa kanske? 

Namn: Camilla

Tack stumpan. :*

2009-03-12 @ 20:52:52
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0