Skriver som Nina - långt!

Ja, det känns som att detta kommer bli långt.. Troligtvis inte eftersom jag är aptrött, men let's see. Min dag har inte varit något att hänga i julgranen. Solen har skinit som en bamsestor härlig vårboll och jag har legat hemma och snorat :( Men någon nämnde att det har blåst satan idag, så det är ju bra för alla ni friskisar! Ne, jag har faktiskt varit ute lite. Vid 18 var det träning för Sofie, markarbete. Det gick mestadels skitbra, hehe, men han var lite pigg och minst sagt flexibel...


Pelle pennan (Special Choice). En redig snygging va? ;)

Till något annat. På min önskelista finns det maaassvis med saker, vill jag lova! Men några grejer har jag verkligen fastnat för. Egentligen vet jag inte varför.. Det finns ju så mycket annat att lägga pengarna på? Och dessutom är det nästan bara  passé-stuff, haha, det är inte lätt. Om jag ska ta tre vill-ha grejer så är det: 1. En paljettväst, gärna liten. Cirkus har en megafin, fast den kostar nästan 3 000 pix.. 2. Rippade jeans. 3. En liten, enkel digitalkamera. Den jag har nu är fin och så, men skitjobbig. Den tar jätte stora bilder, så man måste förminska dem + att själva kameran är stor, men det är bara för att det är en systemis också. Jaha, annars har jag bara varit hemma, tränat då, hem igen. Och så fick jag en så spontan idé- innan idag när jag låg här och hostade/pluggade fick jag för mig att göra pannkakor! :D Gott som fasen, med ett tydligt krya-på-dig-budksap. Take a look!


Okej, visserligen målade jag munnen själv, men ändå... Det var gotteligott! :)

Nu under kvällen har jag kollat på halva filmen "The thin red line". Den handlar om andra världskriget och den verkar ganska bra.. Men det bästa är helt klart skådespelarna <3 Många av mina favoriter är med, b la John Cusack. Jag vet inte varför, men han är nog min absoluta favoritskådis! Andra jättebra som är med är Adrien Brody (han med stor näsa, med i The pianist), Nick Nolte (Hotel Rwanda), Sean Penn, James Caviezel (skitsnygg!) och massa massa fler. Snacka om a-lista!

Nä, nu är det nog dags att vända huvudet mot kudden min. Sova och bli pigg till i morgon. Och inlägget det blev inte så värst långt, bra är väl det. Jag är stolt om du lyckats läsa hit ens ;D Jag ska vara moderator imorrn btw, i svenskan! Det är en debatt om statligt bidrag till bindor och tamponger till kvinnor. Wish me luck! Puss och hej :*

Namn: NinaFina

Hjärtat, det är du, jag och Moulin Rouge next week..

Puss älsko.. <3

2009-03-18 @ 14:22:24
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: NinaFina

Fan va nördiga vi är.. :-D Love you toooo <3

2009-03-18 @ 17:36:30
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Camilla

Hoppas att det gick bra i skolan. Kramis

2009-03-18 @ 22:17:45
URL: http://camillaathorn.blogg.se/
Namn: Camilla

Hej snäckan. Det kostar 450:- för 50 min. Men vi ska nog kunna ordna lite rabatt till er. ;) :*

2009-03-19 @ 21:55:44
URL: http://camillaathorn.blogg.se/
Namn: NinaFina

Du är underbar fast att du är knasig, jag är inte hel utan dig gumman.. <3

Puss

2009-03-19 @ 22:35:31
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Sara

din kamera är ju inte jättestor gumman! du skulle se min systemkamera :-P



hur mår du nu?

pussen

2009-03-20 @ 14:53:11
URL: http://lillararasara.blogg.se/
Namn: Sara

Jag vet faktiskt inte vad de hette.. Men det var en stor man som hade dem..

2009-03-20 @ 15:27:15
URL: http://lillararasara.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0