Söndagseftermiddag

Skoja min dojja att jag är trött i min kropp..! Hela helgen har jag gått upp tidigt och lagt mig sent.. ugh. Så idag fick jag en rejäl sovmorgon, men ändå är jag helt slut. Kan bero på att jag tränade dressyr för Cissi tidigare idag också... Kvällen igår var trevlig! Vi var först hemma hos Nina, sen kom Camilla och sen kom Linda och sist men inte minst Martin & Sara. En härlig blandning :D Vi drack och lyssnade på chillmusik, sen i takt med alkoholkonsumtionen blev musiken högre och pumpigare, så vid halv 12 bestämde vi oss för att dra ner till stan! Helsing blev det som vanligt, men det var som vanligt allidelses för mycket folk där, palla det. Men tack gott folk för kvällen, bilder kommer sen! :D

Nu ska jag nog försöka sova någon timme, eller kanske kolla på en film.. Eller  kanske ta ett bad, jaja, får se. Ha det bra! :*

Namn: Camilla

Hej gumman. Ville bara tacka för igår. Hade jätte trevligt. Ha en skön kväll. Kramen

2009-03-08 @ 19:57:10
URL: http://camillathorn.blogg.se/
Namn: Anonym

Hi hi, skriver fel på min bloggadress för jämnan. ;)

2009-03-08 @ 19:57:59

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0