The face of society

Är det inte märkligt..? Jag bloggar inte så värst ofta, men när jag väl gör det skriver jag ett skitinlägg om att jag är försenad, haha, vad kul jag är lixom. Men! Nu blir det andra bullar. Börjar med att stolt visa upp mina nya brillz:


Ray Ban Aviator. Så, i sommar kommer jag se ut som en liten glad musse piggis!

...En present från mams och paps för att jag levererar bra i skolan! Det må låta skrytigt men alla betygen är förtjänade, jag har jobbat som ett svin i skolan de senaste veckorna. Men, jag antar (jag vet!) att jag måste börja tjäna egna monetas och bekosta mina inköp själv. Snart ska körkort betalas och det ska resas och flyttas hemifrån och allt dedära! Åh, vad jag vill bli stor NU! Fyller 18 om mindre än 4 mån (!!!) och sen kommer det bara rulla, hoppas jag.

Jag har starka känslor om att det kommer gå skitbra med allt i framtiden. Det hotellet vi har bott på i Österrike i typ 4-5 år har erbjudit mig en eventuell plats som servitris! Så, på somrarna är jag servitris på Steinerwirt och på vintrarna är jag skidskolelärare för kids i backen! Fatta peppen, känn peppen!

Nina och jag har haft en jättemysig dag <3 Vi var först hemma hos mig och åt världens godaste frulle, drack juice och kaffe (okej, det kanske inte lät som en asgod mix..). Sen kollade vi på en massa youtubeklipp <3 Haha, dramatic look <3!! hahahaha. Sen åkte vi och tvättade hennes bil, därefter drog vi upp till väla. Dricka till helgen inhandlades, en pressy till mamma, som fyller år den 14 mars! Nina köpte ett skitcoolt duschdraperi och så tog vi en fikis. Och på bolagret köpte vi två maskotar, Emmut och Ninutt! Kolla in sötsaken!:


Emmut!

Sen åkte vi hem, Nina började vid 4. Jag har chillat här hemma stenhårt, har kollat en massa på Top Model <3 Säsong 3 är min favorit! Och mina favvodeltagare av alla säsonger är helt klart Eva the Diva..! Och Naima, gud, när hon gick sista modevisningen, när hon hade mohawk.. Gosh! Nu på kvällen kom Linda också, och så småningom Nina. Nice! Linda fick hjälp med hennes nya dator och vi kollade på en massa youtubeklipp igen. Haha, can't get enough of it! 

Nu ska jag gå och nana, ska först fixa lite småsaker men sen så, är faktiskt ganska trött så. Mams och paps är i Söderköping på kundmöten så jag & Oscar sover själva ikväll, nice :) Hej då sötnosar, puss!

Namn: NinaFina

Kan inte säga det tillräckligt ofta gumman, men du är så underbar! Vad skulle jag gjort utan dig?

Puss älsko! <3

2009-03-07 @ 12:42:50
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0