Dancing shoes

Köpte nya pjux igår, riktiga dansa-dansa shoes! Skyhöga och döläckra ;)

Fasen, alltså. Våra utgångar misslyckas i stort sett aldrig. Jag hade megakul igår, tack alla! Och söta, underbara helt fantastiska Camilla hade inte kunnat vara en bättre värd. Hon bjöd på tre-rätters, tonvis med snacks, bubbel, party-music, skratt och skvaller. Så jäkla härligt! Efter middagen och några glas drog vi ner i stan och sprang runder och hade oss. Som sagt, sjukt kul. Träffade också massa folk nere i stan, alltid kul :D Bildregn kommer sen!

Nu har jag nästan precis proppat i mig en stoor, god frulle med avokado och sånt gott. Jag var på borgen innan och införskaffade en solo-tidning och smoothie-stuff, så nu ska jag dra ut en filtis på vår gräsmatta, läsa roligheter och bara vara i solen. 

OCH VET NI? Jag hittade en paljettväst, på H&M! :D SOM jag letat. Jag har sagt det innan och jag säger det igen - paljetter är så jävla läckert! Alltså, jag är verkligen helt såld på paljettisar. Andra punkten på listan är en transparent topp/fodral, också sjukt nice.. 




Namn: Camilla

Tack för en underbart trevlig kväll igår! :D Roligt att maten uppskattades. ;) <3 Pussen

2009-05-17 @ 14:18:27
URL: http://camillaathorn.blogg.se/
Namn: Camilla

Btw... Loved the shoes! :D

2009-05-17 @ 14:19:47
URL: http://camillaathorn.blogg.se/
Namn: Saya

du var så fin i dina nya skor!



puss!

2009-05-19 @ 14:01:10
URL: http://lillararasara.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0