Delicious!


OCH VEMS FÖDELSEDAG ÄR DET IDAG? JO DET ÄR NINAS FÖDELSEDAG, 
HURRA HURRA HURRA! :D Älskar dig hjärtat, du är så jäkla underbar! <3

Japp, helgen var delicious. På fredagen firade jag söta Olivia på ett kalas i äkta barn- och lekananda med fiskedam, (cosmo)bål, jordgubbar med choklad och glass, hoppa säck, team-building, irländsk julafton, presentöppning och massor med skratt! Mycket nice, med andra ord. Alla bilder finns på fejjan, men jag bjuder på en med födelsedagsbarnet själv och den galet goda efterrätten:

MUMMA!

Hjärtat gjorde kvällen.. haha!


Okej, en sista bild, hela gänget! Team pink & team blue :D

Efter detta pardey åkte jag in till stan för att möta upp Nina och Linda :D. Sen kom Mini, Eddan och Josse också, trevligt trevligt! Resten är hemlis, hihi. Hade i alla fall sjukt trevligt! När sen lördagen kom var det chill med stora bokstäver. Mams hade tjejmiddag och jag var med på en hörna, sen drog jag till Johanna och kollade film, Twilight. Det var mums på det alltså, men jag måste säga, Chuck Bass är sessigare. Och idag, tja.. fint väder och jag har bara varit ute i trädgården ^^ har pluggat heeela dagen. Hade en gäng tjejer här kl 9 imorse, sen stack de vid 12. Nästa gäng kl 4, stack vid sex.. palla. Men vi har fått mycket gjort, så något bra i det  hela!


Visst är min UF-mate snygg? ;) 


haha, nej, hon är sjukt snygg egentligen (hehe), och clara t.h. för den delen också!

Okej, nog med bilder och flum. Nu hade jag tänkt ringa till lite babes och snacka skit, sen begrava mig i plugg (2 redovisningar imorrn) och somna till det. Kul va? Hehe, not. Pusskalas!


Btw, jag älskar min mamma <3 Hon + min familj är alltid bäst, oavsett vad.

Namn: Camilla

Hej gumman. Har galet mycket jobb nu, men måndagen den 25:e har jag lite luft, och kan ta dig på massage. ;) Hur har du det den dagen? Puss

2009-05-11 @ 08:16:22
URL: http://camillaathorn.blogg.se/
Namn: NinaFina

Åhhh tack HJÄRAT!! :)

Du är ju bara bäst!

Nu ska vi snart mysa med film och godis! :)

Puss, älskar dig

2009-05-11 @ 20:12:45
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Siri Nohlström

Vart har ni köpt dedära rosa hårbanden, eller har ni gjort de? Sjukt söta!

2009-05-26 @ 19:00:59
URL: http://nohlstroms.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0