Nytt!

Lite sjöman/mj.. Nice. Från Zara

Mina päron var så snälla så och köpte lite pressys när de var på Mallis i helgen. Fick bla denna kavajen, fin tycker jag :) Fick också en liten väska, undisar och långa skinnhandskar! Wei. Så, onsdag. En helskön dag! Var ledig, så passade på att sova ut lite. Sen var det dags för tandläkaren runt 12, och vet ni!! Min ena kindtand kanske har DÖTT!!! Fatta vad dramatisk min tandläkare var. :O Hon sa "man måste se tanden som en individ" och "den har upplevt ett stort trauma". OFTA?! (för er som undrar trillade jag av min polle och slog i ansiktet häromdan..) min första fråga var självklart om tanden kommer bli sån brun.... FRESH lixom?! Men nej det var lugnt och blabla.. men ändå. Inte kul. Aja, sen blev fika med Lina love och lite shopping. :) Jag köpte ett par svarta brallz och Lina köpte en mustasch till på tors..  bara så random lixom, att ha till skolan...... Haha, ne. Det är PPP på torsdag i halloweenanda, jag ska vara arab... ihih. Nej, jag är alldeles för trött för det här! Vi hörs och ses och syns, puss puss!


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0