Till farmor och farfar!

Idag känns det som att dagen aldrig ska ta slut.. typ. Nej men jag har hunnit med så mycket + ska hinna med så mycket, känns inte som helg? Aja, var i stallet imorse. Red ut i 1 1/2 timme, asmysigt! Pelle var så fin <3 Sen fixa i stallet (tävling imorgon), sen till Lisen och fixa mina nails, blev skitsnygga! Sen ta ut monetas, till systemet, hem & plugga. Och snart kommer farmor & farfar och hämtar upp mig och lilbro, de ska bjuda på middag. Mums! :) Sen hem igen, fixa fixa och sen till Sara på förfest. Woho. Ha det nice vänner :*

Haha, Pelle var sjukt skraj för fåren (som vanligt). Kände hans hjärtslag!

Naglarna! Lite höstigt och fint sådära.. Skitskass bild I know, meen men.

Namn: Camilla

Vad fina naglarna blev. :) Pok

2009-10-18 @ 20:34:43
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0