I faced it all and I stood tall

Tunika Munthe plus Simonsen, ribbat linne H&M, skärp Hunky Dory, jeans Piezak,
väska Marc by Marc Jacobs, stövlar Acne + skinnjacka över det

Okej, detta är typ fjärde gången jag skriver detta inlägget.. Safari mår INTE bra. Aja, hemkommen från skolan. Slutade dock vid typ 12, men har chillat runder i stan lite.. Snart är det dags för skolan igen, har föreläsning kl. 5 om att plugga utomlands, på collage. London here I come ;) Hehe, vi får väl se. Tycker för övrigt som många andra att vädret måste bestämma sig snart! Påväg till skolan frös jag lite, och nu på vägen hem svettades jag som en gris, jeans och stövlar jadåå. Nåväl. Lyssnar just nu på My way med Robbie (av alla låtar haha..) och den är så bra! Särskilt när han gör den på Albert hall.. mmh. Puss puss!



Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0