Idag är en sorgedag..

Ja, vi får faktiskt tänka tyst en minut på alla borta i US and A. Och lite på Clara också, som jag saknar! Hoppas du har det bra babe <3 Eller, ja, jag vet att hon har det grymt ;) Anyway. Jag har just kommit hem från stan, brett lite mackor och bara chillar. Har sprungit runt som ett jehu och lämnat CV:n, roligt men energikrävande.. Jag hann dessutom med en fika med Lina och Louise, a.k.a. "helsingborgarna som vet allt om alla helsingborgare" haha... Ikväll är det party med stort P. Ska fira 18-åringarna Frida och Sofia, sen utgång! Längesen nu, hehe, hur kommer det sluta..

Igår fiffade jag ihop en bloggdesign till sis. Nice va? Älskar att göra bloggdesigner! Need help? Let me know. + igår var jag på massage hos Camilla - wooonderful! Lätt en re-do på det, det måste man faktiskt unna sig! Dessutom är Camilla the best of the best så.. do it. Allt för idag, snipp snapp sprut slut!


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0