Sunday bloody sunday.. (lååångt)

Hola amigos! Uugh, idag är inte en bra dag.. Trött, grinig och huvudvärk. Jaja, jag har haft en helt fab helg! Mina fina vänner har fixat den biten :) Fredagagen började på havsbris i Domsten. Eller nä, den började i mitt badrum med ett glas vin haha! Men så ringer mamma och ba 'Emma kom hit hela danska RT-gänget är här (round table, en klubb över världen med män haha) Så jag tog en taxi ner till Norra Hamnen och hamnade på en herrmiddag med massa boys, helt ok? Haha, nej men.. Träffade bla Christian som jag inte träffat på en evighet. :) Lite mingel och snick snack, sen tog jag taxi till Domsten och Havsbris. Där väntade födelsedagsgrisarna Frida och Sofia. Helfestlig stämning och skitbra musik, sjukt nice! :D Jag, Tove och Olivia sprang runder och tryckte i oss frukt (haha...) och Oliver bevisade sin manliga sida.. Frida var vacker som vanligt och Matill bevisade att hon kunde franska. Ja, det var mucho divertido! Hoppade på bussen runt 12 med Matill och Wenche, målet var Tempeeel! Student-kickoff JADÅ :D Mötte upp Christian och dem trevliga pojkarna från innan och hade sjukt nice. Champagne till alla, dans, shots, pussar.. Träffade på Floppe och Soffe och några till, skakade lite rompa och shotade.. Haha, ja jo det var skitkul! Dansade fram till mina fötter skrek, och helt random träffar jag Oscar och hans polare, haha, har inte träffat honom på typ ett år, egentligen bara en bekant men iaf. Oscar, Alex och jag delade taxi hem (grannar) och 'efterfestade' hemma hos mig med vatten och MTV. :p Klockan blev 5 och jag var typ död. De gick hem, jag fixade lite stuff och la huvudet på kudden halv 6. Woho. Lördagmorgon var inte okej! Men, tack alla för en riktigt nice fredag!

Lördagen var segstartad (med all rätt..) Vid 6-tiden kom Nina till moi och vi fixade oss + käkade mat + lyssnade på go musik. Vid 7-tiden kom Camilla och Zandra, och så var snacket igång! Camilla var på sitt 'övertyga-alla-om-att-jag-har-rätt-om-allt-SNAP-humör' haha! Och det fick vi höra.. Man skulle INTE vara fet om man ägde ett gym och man skulle inte ha fula naglar om man gör naglar osv osv.. haha, sen blev det tiffany perssoon med choklad till alla, det stog ERROR över hela skärmen, sen gick det en propp och det blev helt svart! hahaha... <3 Sen kom Frida och Sofia och joinade oss. Nice nice! :) Bubbel, vin, cider och öl senare satt vi i en taxi ner till stan, målet var Helsiiing! Höstpremiär kändes det som, har inte varit där på länge nu.. Men det är vårat höst/vinter ställe! Vi kom in, träffade på några trevlia fellows och blev bjudna på bubbel. Fick även en mojito, thank god! Dem är SÅ goda på helsing. Sen kom Mini och joinade oss, och någonstans efter halv 2 gick det utför.. Hehe, vatten javisst! Nina köpte kebab och sen åkte vi hem i en taxi, somnade någon gång efter 2, död. Och idag, när jag vaknade för ett par timmar sen kändes det sådär, men mycket bättre än vad jag trodde ändå :) Men nu är jag back on track. Farmor och farfar är här nu, sen stallet och sen matteläxa, wohoo.. Okej, detta blev megalångt men skit i det! Hoppas ni hade en fin helg, pusss!


Namn: Nina

Haha, så jävla bra. Älskar Tiffany!

Tack för en underbar kväll gumman..:)

Puss <3

2009-09-13 @ 14:12:25
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Namn: Camilla

Ha ha! Ja, något överförfriskad. ;) Blev inte bättre när vi kom till stan och fortsatte dricka. :P Tack för igår gumms, hade sjukt roligt. Pussen

2009-09-13 @ 16:33:02
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0