Tjena på dig!

Frida och Mathilde, goa tjejer detdär!

Japp, fika var det. Haha, försov mig, missade första lektionen, och den andra som var kl 10 var inställd. Så, jag har varit i stan hela dagen idag och inte gjort ett skit! Eller jo! Jag har bokat en massa körlektioner och teoritimmar.. Och såklart fikat :) Idag med Frida och Mathilde, sen kom P. Det är också min favoritsyssla (förutom att skvallra..) Nåja. Träningen igår gick så j-ä-v-l-a bra! Weei. Nu - Tyra Banks Show & avokado med skagen. Mmh! BTW, läs min coola amigo claras blogg, om hennes år i US and A. Skitrolig! :D

Namn: Sara

låter som en nice dag med o hänga på stan ;-)

vilken körskola går du på?

kramar

2009-09-23 @ 18:05:39
URL: http://lillararasara.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0